Alla inlägg under augusti 2014

Av norrbottensina - 17 augusti 2014 01:18

Ja då var klockan mitt i natta...är bara jag och gubben hemma och Ante & Anton.Robin drog på nån fest med sin halvkusin Johan & Melisa som är här och hälsar på från Stockholm..Själv sitter jag och deppar över att min mobil telfon dött helt och hållet går ej att ladda har kollat batteriet och köpt ny laddare förgäves..Det visade sig att det var själva laddningsgrejjen i telfon som gått sönder så den tar inte emot ström alls   Känner mig ganska irriterad för mobilen var mitt allt typ använde den hela tiden så nu kommer jag förmodligen få vänta innan jag får nån ny mobil alls..dom kostar ju en hel del slantar  Men men vi får väl se ska gå lägga mig och läsa lite på Antes mobil sen är det godnatt    

 

Av norrbottensina - 9 augusti 2014 17:00

Klev upp började typ städa hallen och hänga upp allt som skulle upp..Här nean så kommer en bild hur resultatet vart av kök & hall..Utom dörren i hallen orkar inte måla så ont i bena o armar..

 

Av norrbottensina - 8 augusti 2014 16:45

Min dag började med att sno Andres cykel kl:10:00 och fara på statoil och köpa cigg sen till syster och en sväng på dollar och efter det möta Peter på coop för att handla lite..pust o stön Sen skickade jag Ronja & Andre och köpa en 10l bytta till i Luleå så jag kunde slutföra målningen i hallen..När dom kom från Luleå satte jag igång och måla och ja det var gormigt med allt folk som sprang in och ut hela kvällen..Men det som sagt var målade till typ halv 2-3 på natten åter igen..Men orkade inte göra dörren annars så vart det färdigt och efter det var det Godnatt..

Av norrbottensina - 7 augusti 2014 16:45

Idag klev jag upp gjorde klart all målning i köket sen satte Peter & Robin upp fondväggen i köket och jag vart otroligt nöjd..ljust och fint..när dom var klar så åt vi mat sen började jag städa köket och målade halva hallen men färgen tog slut tråkit men sant..sen tog jag det bara lugnt..nedan kort på hur köket vart..

 

Av norrbottensina - 6 augusti 2014 16:45

Idag har jag vaknat sen så fick jag sms av Rolle vi var till Luleå på Rusta och Mediamarket köpte mig 3 tapetrullar till köket och vit 10l färg som sku räcka till köket och hallen och nå penslar.roller.sandpapper mm.Sen var vi och lunch på järnvägsgrillen innan vi åkte hem..Väl hemma började jag förbereda mig för att börja jobba i köket..sagt och gjort så målade jag klart i köket innan jag gav upp vid halv2 på natten helt slut som artist..

Av norrbottensina - 4 augusti 2014 21:45

Har varit och promenerat och fotat lite med min dotter och det vart lite av allt möjligt !! satt dess utom vid The Bull och gungade ett bra tag innan vi gick hem  

 

Av norrbottensina - 2 augusti 2014 20:00

Var ut och promenerade med Tyson och han vart typ galen när han såg allt vatten runt i kring så här nedan kommer ett kort från den eftermiddagen !!

 

Presentation

Är en Mamma nyss fyllda 49 år.gått igenom en hjärtinfarkt/stroke för 3 år sen..Mår mycket bättre idag har inga men eller nånting annat sen det hände så jag är fullt återställd..Men utan min underbara familj hade jag nog inte suttit här idag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards