Alla inlägg under juni 2014

Av norrbottensina - 30 juni 2014 15:45

Då har vi anlänt till Timrå gick jättebra att ha hunden med sig på tåget..vi var framme halv 2 sen in och krama om Farmor sen gick Peter upp på coop och handla åt henne..Sen var Anton o Peter och köpte mat på thai vart nassegoräng vart så slut efter det men då kom Berragurra förbi och surrade ett bra tag sen när han for var jag helt färdig vi bäddade och jag somnade som en stock vaknade en timme senare med världens huvudvärk tog huvudvärkstabl.och gick och sova igen det var dag 1

Av norrbottensina - 29 juni 2014 15:06

Idag har jag börjat dagen med att fara på coop med sonen och köpa cigg & dricka sen hem och packa inför morgondagen..Har slagit på tvätt så att man ska slippa komma hem till ett berg   har presis skickat gubben på coop med dottra och köpa nå lätt att äta..Hon åker ju också till Norge på tisdagmorgon..så det blir bara Robban hemma här..Rasmus han jobbar ju en vecka till i unbyn.så alla är så gott som utflugna just nu..

 

Av norrbottensina - 28 juni 2014 17:02

Tjo idag har vi varit och köpt 2 nya väskor på team sportia sen var vi och löste ut biljetterna till timrå så nu åker vi på måndag morgon vid halv 7 och ska vara framme vid halv 2-2 ska bli skönt att få göra bort denna resa...sen var vi och handla så Robin ska klara sig medans vi far sen hem tvätta och ny äten taccos       

Av norrbottensina - 27 juni 2014 09:11

Dagen kunde inte ha börjat bättre än så här idag klev upp med världens huvudvärk läste på mobilen att det fanns medd..Hade fått ett av Ingela som sa att jag hade 10,000 på kontot idag   Var tvungen att skriva tillbaka ( Tack Ingela du vet väl om att du är bäst )!! I min värld så är hon det hon fixar och donar som ingen annan gör eller får bara för att hjälpa så i min värld är du värd den största GULDSTJÄRNA  



    








Av norrbottensina - 26 juni 2014 17:37

Vad skulle jag ha gjort utan Ingela hon är min klippa när andra sviker..hon fixar och trixar så att vi fick hem nånting och framför allt mat i magen..den andra sket fullkomligt i att ringa tillbaka ens en gång..

 

 

Av norrbottensina - 26 juni 2014 14:17

Vad att säga F.U.C.K them all så jävla dåligt att ingen hör av sig fast dom vet läget !!    


Av norrbottensina - 25 juni 2014 14:56

Ja kan man bli mycket mer än frusterad arj besviken tror inte det..Kärringen som vi har att göra med verkar ju vara helt dum i huvudet inte hört ett ord fast vi har sökt både henne och förmedlingen det tycker jag är sämst !! så om gårdagen var pest och pina så är dagen i dag värre....  Morgondagen vill jag inte ens tänka på den skulle bara ge mig ännu mer huvudbry för det lär inte hända mycket mer än vad dom har dagarna gjort...

 

Av norrbottensina - 24 juni 2014 22:03

Ja vilken dag denna dag har varit....man har väntat på besked hela dagen men inte kom det vi ville höra..Är så Jävla less på att allt ska ta tid det lär ju vara likadant imorgon !! eller så hittat man nå fler kryphål ja inte vet jag känns verkligen inte hoppfullt..har haft syster på besök också och det gillades inte av min sambo som bara satt vid datorn..Sen har jag hunnit med och bråka med Anton också så han bara stack iväg..Nä så less nu så ursh...Hungrig trött och grinig bara dra täcket över huvudet och Godnatt

 

Presentation

Är en Mamma nyss fyllda 49 år.gått igenom en hjärtinfarkt/stroke för 3 år sen..Mår mycket bättre idag har inga men eller nånting annat sen det hände så jag är fullt återställd..Men utan min underbara familj hade jag nog inte suttit här idag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards