Alla inlägg under juli 2014

Av norrbottensina - 30 juli 2014 23:20

 

Av norrbottensina - 27 juli 2014 12:49

Jag önskar jag kunde säga att allt skulle bli bli bra men så som jag mår just nu så ser jag inte det inte alls framför mig..Allt förändrades i fredags när jag pratade med med Soc..Kan bara undra hur in i helsike dom tänker om dom tänker överhuvudtaget..ser så mörk ut så vi har inställt våran resa ner till Timrå..sen är man orolig uti hyran ja allt verkar krångla och det känns verkligen inge bra alls..

 

Av norrbottensina - 26 juli 2014 12:30

Har varit på staden och sprungit med min son Rasmus..Han var och köpte ny mobil Samsung S4 mini och 2 tshirtar på H&M och han var hel nöjd hela dagen efter det fast än det var stekhett ute så orkade han helt otroligt..  Börjar bli ganska tjatigt detta väder inte en regndroppe i sikte har det varit..Här nedan kommer en bild på Rasse hur det såg ut sen vi kom hem..Han var supernöjd !!

 

Av norrbottensina - 25 juli 2014 10:17

Är så less nu var vi tvungen att överklaga beslutet och det lär ju ta en evighet

Av norrbottensina - 23 juli 2014 11:30

Godmorgon !! Ännu en strålande fin dag här i Boden börjar kännas lite urtjatat men det har så varmt så länge så det är inte undra på..Idag så vetttusan vad man ska klösa uti har tvättat allt som går att tvätta typ städat.Blir väl i allafall gå handla så man får nå foder i magen sen blir det bara att vara reten av denna dag..Bild från Aftonbladet igår   Och vädret fortsätter ännu denna dag   Inga pengar i sikte heller Soc avslog våran ansökan igår så Gubben vart skogstokig och var och hämtade papper från arbets & vårdcentralen som han var dit med så nu fick hon svart på vitt   

 

Av norrbottensina - 22 juli 2014 09:55

 

 

 

Presentation

Är en Mamma nyss fyllda 49 år.gått igenom en hjärtinfarkt/stroke för 3 år sen..Mår mycket bättre idag har inga men eller nånting annat sen det hände så jag är fullt återställd..Men utan min underbara familj hade jag nog inte suttit här idag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards