Alla inlägg under juni 2014

Av norrbottensina - 24 juni 2014 12:16

Då var det tisdag och ingenting verkar hända med våra pengar   Vill inge hellre än och åka iväg och komma bort härifrån för ett tag..jag har lärt mig en sak dom här dagarna och det är vilka som är ens riktiga vänner och inte..Riktiga vänner hör av sig och riktiga vänner Sviker inte när man behöver dom !! Men men vi kommer ihåg detta !! Ta er i Arslet säger jag då bara...

 

Av norrbottensina - 23 juni 2014 23:28

Har presis städat mina äldsta pojkars rum och det var ingen lek..så mycket pant gömt i ett rum helt sjukt..Men nu är det kliniskt rent därinne bytt sängkläder och luktar gott   Som jag sa tidigare så for Ante idag och jag hade lovat robban och hjälpa till och städa och nu e det gjort  har hunnit med att tvätta nån maskin också..kom fram oändligt mycket sängkläder nu när vi städade så det är bara fortsätta imorgon..nu ska jag slöa och slappa till John Blund kommer på besök..

 

Av norrbottensina - 23 juni 2014 11:51

Godmorgon idag är det lika ruggit ute som dom senaste veckan har sett ut..Har i allafall laddat upp med en massa film och ett nytt avsnitt av keeping up with the kardashians =) så ska lägga mig och se det när jag skickat grabbarna till luleå på Steelpark för tredje dagen i rad..detta med pengarna lär ju ta sin tid dom är ju inte snabba..Har bett gubben ringa och kolla med dom för säkerhets skull..man vet aldrig med dom   dom hittar alla kryphål dom kan för att förhala..Vill ju fara ner till timrå nu är ganska less på att sitta hemma och inte ha nånting att göra..Våran näst äldsta son Andreas åker in idag på behandlingshem så får se hur det funkar kommer bli tyst i några månader nu :(

 

Av norrbottensina - 22 juni 2014 18:36

Idag har man varit flitig diskat,tvättat,hängt tvätt,städat,bytt sängkläder i sängen,sen fick jag min efterlängtade gratäng och biffar idag och det var SUPER GOTT   man har hunnit med en hel del i detta ful väder det kom världens hagelstorm förut när jag gick ut och röka på ballis samtidigt som solen lyste helt knas varav kortet här nedanför men haglet syns inte   Nu slöa och slappa till film och invänta sonen från luleå..

   

 

Av norrbottensina - 22 juni 2014 12:02

Ännu en regnig dag här i norrbotten vaknat med huvudvärk så håller som bäst på bota den..Idag måste jag röjja upp alla kläder som ligger kors och tvärs i hela vardagsrummet tänkte jag skulle få lite hjälp på traven av min sambo.Anton har jag skickat iväg på Steelpark i luleå så han får göra nå kul som han gillar    sen hoppas jag att jag får gratäng till middag det har jag varit sugen på hela helgen..Nä nu ska jag inte sitta här och maska ska sätta igång och göra lite nytta här hemma..vet ju inte när man får nå pengar så måste ju ha nå rent tills man far på semester   

 

Av norrbottensina - 21 juni 2014 20:59

Har presis kommit från Coop med sonen varit och handlat det nödvändigaste hem och lite Nom Nom och en Loka Chrush så god =)..Som vanligt så började det regna på vägen hem och det har det nu gjort en evighet..Midsommar kan man nog inte kalla denna helg för kallt ruggit..Har till och med fått jaga i fatt strumpor att ha på fötterna så kallt är det :( Sen så är min gubbe fortfarande lack på min systers karl..Men men det kommer få konsekvenser som allt annat och ingen är gladare än jag..för jag tycker ham borde jobba själv utan nån som bara ser Peter som en kassoko när det behövs Nä fuck that !!från och med nu ska vi bara gynna oss själva i förstahand..

 

Av norrbottensina - 20 juni 2014 15:57


 

Tjo är ganska ut tråkad ingenting går som det ska...Gubben gick och handla det nödvändigaste sen blire väl serie resten av denna kväll   Det är kallt och allmänt trist väder ute solen lös för en kort stund men försvann lika fort så det är bara stoppa nånting i magen och krypa ner i soffan under täcket..Glad i allafall att sonen kom hem  =) Fast han var lika göra lös och undrade vad vi sku hitta på,men man har ingen lust alls till nånting i detta väder fattas ju bara snö i princip   Detta var Bodens Midsommarstång 2014

 

 

 



Av norrbottensina - 20 juni 2014 11:44

Idag var det den så kallade midsommarafton kallt tråkit och man vill bara att det blir så man kan fara iväg till svärmor..Ska bli så skönt att komma härifrån så less på allt ingenting känns kul.man har vaknat upp i dryga en vecka till blåst. regn o kallt ursh...

Presentation

Är en Mamma nyss fyllda 49 år.gått igenom en hjärtinfarkt/stroke för 3 år sen..Mår mycket bättre idag har inga men eller nånting annat sen det hände så jag är fullt återställd..Men utan min underbara familj hade jag nog inte suttit här idag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards