Alla inlägg under juli 2014

Av norrbottensina - 8 juli 2014 19:00

Har varit med äldsta sonen ut och köpt Tshirts & Shorts köpte själv en klänning..sen var jag och köpte en blommbukett till syster som fyller år idag och Carro för den delen..Gick sen hem sen gick vi till Syrran & Carro och grattade dom och det var grymt varmt ute..passade på att äta en Jetset ochså på rönnbäcks.sen var jag helt slut resten av kvällen !!  

Här kommer en bild på Marängtårtan som det bjöds på :)

 

   

Sen så kom ju Ronja hem från Norge fick mig en Uggla att ha värmeljus el Olja i jättefin

LOVE YOU   

Här kommer bilden på Ugglan :)

 

Av norrbottensina - 7 juli 2014 17:03

Vilket underbart väder vi har   

 

Av norrbottensina - 6 juli 2014 21:56

Tjoho idag har jag hunnit med en hel del saker dmasugit,skurat,dammtorkat,tvättat som en galning..varit ut på stan med Alva & Rasmus handlat på coop till middagen,sen var vi på Frasses och åt mjukglass sen hem hade besök av min syster och hennes karl som for nästan på en gång när jag kom hem.efter det så har Alvis gjort kycklingsallad och vitlöksbröd till middag (Gott) sen har jag knatat på och tvättat hela kvällen..Alva har nyss sattit hårfärgen i huvudet mitt men inte vet jag om benan försvann..det ska då vara Chokladbrun..Sen har jag pratat med min älskade dotter idag saknar henne ja   nä nu ska jag gå duscha av mig bjuder på ett kort på mig själv idag    

 

Av norrbottensina - 5 juli 2014 16:03

Har vaknat vid halv 11 sovmorgon med andra ord..Sen har har vi varit och handlat jag & Peter & Alva & Rasmus på coop var typ tomt i kylen när vi kom hem..Tänkte i allafall ge mig i kast och städa upp här litegranna och sätta igång och tvätta.Alva hade plockat ihop redan när vi kom hem så det såg bra ut..Anton hade då dragit ut när vi kom tillbaka från coop så han är väl nöjd att vara hemma   

 

Av norrbottensina - 4 juli 2014 20:09

Just nu sitter vi på tåget mot sur boden..känns sjukt vemodigt att lämna Peters mor i det skicket hon var..Men men vi kommer åka tillbaka i slutet på Juli el i början på Okt.tåget till Boden gick 14:22 och beräknas vara i Boden kl.22:20 en evighet med andra ord.vi for med 2 väskor har med oss 4 tillbaka så det blir tungt och bära hem hoppas bara nån av sönerna kommer och möter oss på sj hemma..

Av norrbottensina - 3 juli 2014 18:48

Idag så har vi klivit upp lika tidigt som alla andra dagar..Vi har varit på coop och apoteket åt farmor sen hem och göra färdig maten vi skulle äta..Sen tog vi tyson ut på en promenad till Lidl köpte bröd,Väska,drickor,diskborste,godis och en blomma till maj..sen gick vi hem och började med maten som idag bestod av Lax och Potatis m spenatsås..fast jag då inte var en gillare av just spenat..sen efter det har vi tagit det lugnt Berra Gurra kom förbi och surrade också en stund..Nu blire ta det lugnt och bara koppla av   

 

Av norrbottensina - 2 juli 2014 14:18

Idag har vi vaknat sen har det varit surr och en massa funderingar..Maj kom och sa åt mig att att Carina när ni ska tömma lägenheten så får du inte kasta böckerna jag vart så chockad så jag gick ut och sa det åt Peter på balkongen..och han hade hört det också man bara jaha vad ska man tycka nu då..Sen kom Patrik förbi och det vart en massa surr åter igen..Sen efter det så gick jag och Peter upp på Pizzerian Atlantic och köpte en familjepizza "TIMRÅ IK" så nu har man provat det med..Nu ska vi väl ta en promenad ner till havet eller Lidl..

 

Presentation

Är en Mamma nyss fyllda 49 år.gått igenom en hjärtinfarkt/stroke för 3 år sen..Mår mycket bättre idag har inga men eller nånting annat sen det hände så jag är fullt återställd..Men utan min underbara familj hade jag nog inte suttit här idag !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards